
Bir neçə gün bundan öncə verilişlərin birində müğənni Canananın “Oliqarx Baku” restoranı ilə bağlı səsləndirdiyi xoşagəlməz fikirlər cəmiyyətdə və sənət cameəsində ciddi narazılıq yaradıb. Bir sənətçinin müəyyən bir məkan, xüsusilə də restoranlar haqda subyektiv fikirlər səsləndirməsi, həm sənət aləminə, həm də həmin məkanlarda çalışan insanlara qarşı hörmətsizlikdir. Bu məsələdə ən böyük ziddiyyət isə Canananın keçmişidir – axı o özü də bir zamanlar restoranlarda səhnəyə çıxıb, burada tamaşaçı qarşısında ifalar edib. İndi isə məkanları və orada çıxış edən müğənniləri tənqid etməsi, yumşaq desək, onun sənət yoluna və şəxsiyyətinə kölgə salır.
Azərbaycan musiqi səhnəsində restoranlar hər zaman mühüm rol oynayıb. Bu məkanlar bir çox istedadlı müğənnilər üçün ilk addım olub və bir çox sənətkar məhz restoran səhnəsindən böyük səhnəyə yüksəlib. Restoranlar sadəcə əyləncə və istirahət məkanı deyil, həm də canlı musiqi və mədəniyyətin bir hissəsidir. Canananın bu həqiqətləri göz ardı edərək xoşagəlməz fikirlər səsləndirməsi onun sənət dünyasına və öz keçmişinə qarşı etinasız münasibətini göstərir.
Əgər bir insan sənətə, ifaçılığa həqiqətən dəyər verirsə, məkanın fərqi olmamalıdır. Peşəkar bir müğənni üçün fərq etməz ki, o, harada oxuyur – konsert salonundamı, televiziyadamı, yoxsa restorandamı. Əsas məsələ onun sənətinə münasibətidir. Lakin Canananın hazırkı mövqeyi göstərir ki, o, bir zamanlar ona qazanc və populyarlıq gətirən restoran səhnələrini indi kiçik görür, hətta bu məkanlarda çıxış edən digər müğənniləri dolayısı ilə hörmətsizliyə məruz qoyur.
Tənqid etmək asandır. Xüsusilə də uğur qazanmış və müəyyən auditoriyaya sahib bir insan üçün. Ancaq tənqid ədalətli, məntiqli və əsaslı olmalıdır. Canana isə indi öz keçmişini inkar edərək, restoranda çıxış edən müğənnilərə yuxarıdan aşağı baxır. Halbuki bir zamanlar o da həmin səhnələrdə olub. Bu, bir növ insanın öz keçmişini inkar etməsi kimi görünür.
Burada vacib bir sual yaranır: Görəsən, Canana restoran səhnələrini aşağılayırsa, deməli, bir zamanlar özü də aşağı səviyyəli bir mühitdə çıxış etdiyini etiraf edirmi? Əgər bu məkanlar ona keçmişdə qəbuledilən idisə, indi nə dəyişib? Ola bilsin, Canana artıq restoranlarda çıxış etməyə ehtiyac duymur və bu səbəbdən həmin yerləri öz gözündə kiçildir. Ancaq sənətə sadiq qalan və sənəti hər yerdə qoruyan müğənnilər üçün restoranlar heç vaxt dəyərini itirmir.
Bu cür çıxışlar cəmiyyətdə bölünməyə, insanların sənətə və sənətçiyə münasibətində yanlış düşüncələrin formalaşmasına səbəb olur. Sənət hər bir məkanda yaşamalıdır. Canlı musiqi dinləmək istəyən insanların sayı çoxdur və restoranlar bu ehtiyacı ödəyən əsas məkanlardan biridir. Restoranda çıxış edən müğənnilər də öz sənətlərini icra edir və onlara hörmətlə yanaşmaq lazımdır.
Əsl sənətkar hər yerdə sənətkardır. İnsanlar onları yalnız böyük konsert salonlarında deyil, həm də restoranlarda, tədbirlərdə və digər məkanlarda dinləyir. Restoranlar təkcə müğənnilərin deyil, həm də musiqiçilərin, instrumental ifaçıların, hətta bəzi hallarda gənc istedadların özlərini tanıtması üçün bir vasitədir. Belə bir mühüm sənət məkanını aşağılamadan əvvəl Canana öz sənət yoluna və keçmişinə nəzər salmalı idi.
Canananın bu fikirləri cəmiyyətin sənətə olan yanaşmasına mənfi təsir edə bilər. O, tənqid edərkən öz keçmişini unutduğunu və bu gün restoranlarda çıxış edən sənətçilərə qarşı hörmətsizlik etdiyini dərk etməlidir. Keçmişini inkar edən insan, gələcəyini də riskə atır.
Əgər sənətçi olmaq istəyirsənsə, sənətə hər yerdə hörmət etməlisən. Canlı musiqi, keyfiyyətli ifa və tamaşaçı qarşısında çıxış – bunlar bir müğənni üçün əsas prinsiplər olmalıdır. Restoran səhnələrini kiçiltmək əvəzinə, orada çıxış edən həmkarlarına dəstək olmaq daha doğru olardı.
Ümid edirik ki, Canana bu məsələyə daha dərin yanaşacaq və sənətə olan münasibətində daha ədalətli mövqe sərgiləyəcək. Axı insan keçmişini inkar edərək deyil, onu qəbul edib dəyərləndirərək inkişaf edə bilər.