XalqXəbər.Az

www.XALQXEBER.az » Sağlamlıq » Sağlam yaşamaq istəyirsinizsə bunları mütləq OXUYUN!

Sağlam yaşamaq istəyirsinizsə bunları mütləq OXUYUN!

Sağlam yaşamaq istəyirsinizsə bunları mütləq OXUYUN!
13-03-2017, 12:28

Yanlış qidalanma və stress bağırsaq xəstəliklərinə yol açır. Ancaq təbii şəkildə qidalanmaqla bunun önünə keçə bilərsiniz.

İndiki vaxtda fast food ağırlıqlı bəslənmə və hazır qida çox istifadə, nizamsız bəslənmə, stress, əsəbi gərginlik, gigiyena problemləri və infeksiyaya bağlı olaraq antibiotik istifadəsi kimi bir çox faktor bağırsaq florasının pozulmasına səbəb olduğu üçün həzm və bağırsaq sağlamlığına yaxından təsir edir. Hipokratın da söylədiyi kimi "Bütün xəstəliklər bağırsaqlardan başlayır". Həqiqətən də bağırsaq sağlamlığı ümumi sağlamlığımızın bir göstəricisi xarakteri daşıyır. Bakteriya deyilincə ağlımızda ümumiyyətlə mənfi çağırışlar meydana gələr və xəstəliklərə gətirib çıxardığı düşünülür. Əslində, bağırsaqlarda olan bakteriyaların yüzdə 85-i "dost" bakteriyalardır. Normal florasında olan bu "dost" bakteriyalar, yeməklərdə olan yağ və zülalların yandırılmasında, vitamin və mineralın emiliminə qədər bir çox fəaliyyət əhəmiyyətli rol oynayırlar. Qısacası həzm sistemindəki tarazlığı bakteriyalar təmin edir.

Probiotik isə kafi miqdarda alındığında bağırsaq florasını zəiflədərək, infeksiya nəticəsində itirilən dost bakteriyaların sayını artıraraq sağlamlığa müsbət təsir edir. Probiotik dəstəyinə ehtiyac duyulabiləcək bəzi vəziyyətləri xatırlayaq:

Turist diyaresi: Bahar aylarında gəlməsiylə birlikdə, edəcəyiniz səyahətlərdə bəslənmə nizamınızı dəyişməsi ishal kimi şikayətlərə yol aça bilər. Probiotik möhkəmlətməsi, bu xəstəliyin müddətinin və şiddətinin azaltmasından müvəffəqiyyətli nəticələr verir.

Antibiotik istifadəsi: Bakteriya qaynaqlı infeksiyalarla mübarizə aparmaq üçün istifadə edilən antibiotiklər, müalicə sonrasında, bağırsaq florasında olan faydalı bakteriyaların sayını da azaltdığı üçün ishala səbəb olur. Antibiotik müalicəsi sonrasında probiotik istifadəsi faydalı bakteriya sayını artıraraq problemin aradan qaldırılmasını təmin edər.

Kandida infeksiyası: Ayrıca probiotics mədə bağırsaq sisteminin asitliyini artıraraq xəstəliyə səbəb olan kandida başda olmaqla bakteriya və parazitlərin həyata şansını azaldır. Bunların xaricində, süddə olan laktoza qarşı dözümlülüyü aşağı olan kəslərdə probiotik dəstəyi köməkçi olur. Nizamsız bəslənmədən ötəri görülən diyarə, qabarıqlıq, qaz, allergiya, ekzema, İKS (İrritabl Bağırsaq Sindromu) kimi simptomlardan probiotik istifadəsi bu şikayətlərin aradan qaldırılmasında təsirlidir.

Probiotik bəzi qidalarda təbii olaraq toplanır. Xüsusilə süd məhsullarında olan probiotik tərkibli olan bəzi qidalar bunlardır:

1. Qatıq: Bilinən ən təbii probiotik qaynağı ev yoğurdudur.

2. Pendir: naharları dəyişilməz qidası olan pendirin də probiotik məzmunu yüksəkdir.

3. Kefir: Keçi, qoyun, inək kimi heyvanların südündən mayalanma nəticəsində əldə edilən kefir, südə nisbətən daha çox təbii daxildir. Kefir laktoza dözümsüzlük olan kəslər də rahatlıqla istifadə edə bilər.

4. Turşu: Xüsusilə kələm və xiyar turşusu ehtiva etdiyi vitaminlərin yanında olduqca yaxşı bir təbii mənbəyidir. Bunların xaricində bilinən digər təbii qaynaqları ayran, şalğam, buza, bitter şokolad.

XalqXeber.Az

Materiallardan istifadə edərkən sayta mütləq istinad olunmalıdır. Bütün hüquqlar qorunur.