"Baku Electronics" üçün müştəri məmnuniyyəti önəm daşımır... - NARAZILIQ...
- 20-10-2020, 11:42
- 968
Narazı vətəndaş daha sonra yazır: "Aldığımızın 9cı günü telefonun batereykaslna diqqət etdik ki,axşamdan telefon 100% ilə qoyulur səhər dururuq ki , 78,79 % dir . Bunuda deyim ki,necə alınıb elədə qalıb heç bir sosial şəbəkə yüklənməyib və wi fi dan da istifade olunmayıb. Bu nə dərəcə normal haldır ?!
Evdə digər telefonlar var 7+, 8 -onlar 3 ildi istifadə olunur onlarda belə,heç belə hal oımur.
Yaxınlşadıq aldığımız mağazaya deyildi ki,service aparın. Servicdə deyir ki heç bir problem yoxdur , problem yoxdursa bu necə ola bilər bəs ? Telefon heç bir sosial şəbəkə istifadə etmədən gecədən səhərə necə 20 % düşə bilər ? Və Ərizə yazdıq . Sonra Məsul şəxsə bildirirəm ki,sizcə normal haldır mı telefonun bele batereya itirməsi ?
-Deyir ki , yox .
Deyirəm Bəs bu hala biz nə edək ? deyir ki mənlik birşey yoxdur , ərizəyə baxılıb sənəddə necə olacaqsa qərar da elə olacaq . Və 1 həftəyə cavab çıxacaq deyilənə görə .
Onuda vurğulayım ki ərizə yazdıqdan sonra telefonu götürə bilərsiniz dedilər və telefon da bizdədir.
Qaytarmaq da olmur çünki ən azı 30% (600azn ) məbləğimizdən çıxılacaq . Sadəcə dəyişdirilməyini istədik ama problem yoxdusa necə dəyişək dedilər..
Bu hal ilə qarşılasan vəya başına gələn kimsə varmı? Çünki təxmin edirik ki yenə deyiləcək ki heç bir problem yoxdur .
Bu halda nə edə bilərik?"
İddia olunanlarla bağlı qarşı tərəfi də dinləməyə hazırıq...