XalqXəbər.Az

3 gündə 4 kilo arıqlayacaqsınız - PƏHRİZ

yüklənir...
3 gündə 4 kilo arıqlayacaqsınız - PƏHRİZ
2-04-2018, 11:28
yüklənir...

Əsrimizin sağlamlıq bəlalarından biri köklük və artıq çəki problemidir desək yanılmarıq. Yanlış qidalanma, hərəkətsiz həyat tərzi bu problemi yaradan başlıca səbəblərdəndir. Bunun qarşısını isə müəyyən pəhrizlərlə almaq mümkündür. Amma pəhriz saxlamağı da hər kəs bacarmır, buna iradəsi çatmır. Hər gün özünə söz verir ki, sabahdan pəhrizə başlayacaq və beləliklə, pəhriz gündən-günə ertələnir. Ailem.az-ın verəcəyi özəl pəhriz siyahısı ilə bu əziyyətlərdən tamamilə qurtularaq, 3 gün ərzində 4 kilo yarım arıqlayacaqsınız.

1-ci gün

Səhər naharı: Bir dilim qızarmış çörək (kəpəkli), 2 xörək qaşığı fıstıq əzməsi, yarım qreypfrut, bir stəkan çay, ya da qəhvə.
Günorta yeməyi: Bir dilim qızarmış çörək, bir fincanın yarısı ton balığı və bir stəkan çay, ya da qəhvə.
Axşam yeməyi: Qaynar suda, ya da buxarda bişmiş 85 qram ət, bir kasa yaşıl lobya, yarım banan, bir ədəd alma. Son olaraq bir stəkan vanilli dondurma.

2-ci gün

Səhər naharı: Bir dilim qızarmış çörək, yarım banan və bir qaynadılmış yumurta.
Günorta yeməyi: Bir qaynadılmış yumurta, bir kasa süzmə pendir və 5 stəkan duzlu su.
Axşam yeməyi: 2 ədəd sosisli sendviç, bir bulka, yarım banan, yarım kasa kök və bir fincan brokoli. İstəyə bağlı olaraq yarım stəkan vanilli dondurma yeyə bilərsiniz.

3-cü gün

Səhər naharı: Bir dilim pendir, 1 ədəd yaşıl alma və 5 stəkan duzlu su.

Günorta yeməyi: Bir dilim qızarmış çörək və bir qaynadılmış yumurta.

Axşam yeməyi: 1 fincan orkinos balığı, yarım banan, 1 stəkan vanilli dondurma.

Məsləhətlər:

Yaxşı nəticə əldə etmək üçün 3 gün boyu pəhrizi tətbiq etdikdən sonra 4-cü gün normal qidalanmaya daha az miqdarlarda olmaq şərti ilə geri dönməlisiniz.
Günə su içerək başlayın. Hər yeməkdən əvvəl mütləq 2 stəkan su için. Bu sayədə iştahınız bağlanacaq və uzun müddət tox qalacaqsınız
Pəhrizə başlamazdan əvvəl mütləq həkimlə məsləhətləşin.

yüklənir...
GÜNDƏM
DÜNYA
FACEBOOK SƏHİFƏMİZ

Materiallardan istifadə edərkən sayta mütləq istinad olunmalıdır. Bütün hüquqlar qorunur.