“KONTAKT HOME”DAN NÖVBƏTİ ŞİKAYƏT… XARAB MƏHSULU SATDI

“KONTAKT HOME”DAN NÖVBƏTİ ŞİKAYƏT… XARAB MƏHSULU SATDI “Kontakt Home” mağazalar şəbəkəsindən may ayında kondisioner alan vətəndaş peşman olub. Alınan gündən problemi olan kondisiner dəfələrlə rəsmi servisə göstərilsə də problemi aradan qalxmayıb. Mağaza isə vətəndaşa satdığı yararsız məhsuldan boyun qaçırır.
Tribunainfo.az-a yazan şikayətçi Ziyad Hüseynov bildirib ki, mağaza satdığı məhsula görə məsuliyyəti boynundan atır:
“29 may 2023-cü il tarixdə “Konta
kt Home” mağazalar şəbəkəsinin Azadlıq prospektində yerləşən mağazasından həyat yoldaşım Hüseynova Vəfanın adına Birkartla dəyəri 1549,99AZN olan bir ədəd LG markalı 60m² – lik kondisioner aldıq. Dükan işciləri kondensioneri quraşdırdı. Yay mövsümündə işləyən zaman kondisionerdə arabir titrəmə səsi gəlirdi. Bunun qarsısını almaq üçün çöl blokun kronşteynə bağlanan yerlərinə rezin qoydum, lakin heç bir köməyi olmadı.
Soyuqlar düşdükdən sonra mən onu isti rejimdə işlətməyə başladım, bu zaman çöl blokdan mənzilin içərisinə sirayət edən uğultu səsi eşidilirdi. Bu səs bizim üçün narahatlıq yaradırdı.
“Kontakt Home”un servis xidmətinə müraciət etdim,tələb etdim ki, problemi aradan qaldırsınlar. Həmin servisdən gələn əməkdaşlar dedilər ki, bu hava süzgəcindəndir, süsgəci təmizləyib yerinə qoydular, lakin heç bir effekt vermədi.
Bir neçə gündən sonra servisdən yenə gəldilər və dedilər ki, quraşdırma vaxtı səhvə yol verilib, çöl blokla iç blok arasındakı birləşmə boruları qısadır. Çoxsaylı müraciətlərdən sonra mağazadan gəlib boruları uzadıb getdilər, amma yenə heç bir effekt vermədi. Mənim təkrar müraciətimdən sonra “Kontak Home” rəsmi srvisin əmakdaşları gəlib mikrofonla səsin səviyyəsin öçdülər və qeyd etdilər ki, mənzildə kondisionerdən gələn səsin səviyyəsi norma daxilindədir və uğultu səsi eşidilir. Bununla bərabər dedilər ki, bu inentor tipli kondisionerlər belə işləyir və getdilər. Bu cavab əlbəttə məni qane etmədi, uğultu səsi davam edirdi!
Mağazanın Emil adlı vətəndaşına yaxınlaşıb bildirdim ki, ya problem aradan qaldırılsın, ya da məhsul yenisi ilə əvəz edilsin. Bundan sonra bizə yenə servis əməkdaşı göndərdi və onlar təsdiq etdi ki, problem var. Bunun anormal olduğunu bildirdi və akt yazdı. Dəfələrlə olan müraciətlərimə ğazadan bildirdilər ki, mənə heç bir köməklik edə bilməyəcəklər. Bu mağazalar şəbəkəsinin dələduzluğuna son qoyulmalıdır”.(Tribunainfo.az)
 

Geri qayıt