"Beynəlxalq Bankın xidməti bərbad vəziyyətdədir”

"Beynəlxalq Bankın xidməti bərbad vəziyyətdədir” Cebhe.info xəbər verir ki, bu barədə Konstitusiya Araşdırmaları Fondunun rəhbəri Əliməmməd Nuriyev şikayətlənib.

O, 50 dəqiqədir ki,Beynəlxalq Bankın “Hyatt Recens” hotelində yerləşən Abşeron filialında xidmət almaq üçün növbədə olduğunu və xidmətin isə yox səviyyəsində olduğunu bildirib:

“Bir çoxları demək olar ki, növbə gözləmədən filialın işçisi və şəxsi mühafizəsinin himayəsi ilə xidmət alır. Bəzən elə olur ki, xidmət göstərən şəxs dəqiqələrlə telefonda danışır. Xidməti həyata keçirən bank əməkdaşının xidmət stolunda kimə xidmət göstərməsi ilə bağlı növbə nömrəsi yazılmır. Ancaq ümümü növbə göstərən lövhə yanır.

Olduğum müddət ərzində, hətta bəzi xidmət göstərən stullarda heç kəsə xidmət göstərilməyib. Baxmayaraq ki, elə müştəri var ki, səhər saat 09:40-dan buradadır. Növbədə olmasına baxmayaraq, xidmət almayıb və heç bir izahat da verilmir. Bir sözlə xidmət bərbad vəziyyətdədir”.
Geri qayıt