"UniBank" müştərinin puluna əl qoyub... - GİLEY
Bank sektorundakı neqativlər durmadan artmaqdadır. Bu isə təbii olaraq müştəri şikayətlərinin də eyni qaydada çoxalmasına nədən olur. Belə bir şikayətlərdən birini Bakı sakini Abbaszadə "Müştəriyəm Şikayətim Var" sosial qrupunda paylaşıb.
Dia.az narazı vətəndaşın şikayətini olduğu kimi təqdim edir:
"Şikayətim "UniBank"dandır. Keçən həftənin birinci günü bankdadkı hesabıma pul köçürmüşəm. Köçürmə barəsində nə proqrama və nə də nömrəmə heç bir bildiriş gəlməyib.
Dünəndən hesabımdan pul çıxarmaq istəyirəm. Bankomatda yazılır ki, hesabım boşdur, pul yoxdur. Halbuki 63 manat var idi hesabımda. Proqrama baxdım, hesabımda mənfiyə borc göstərilir.
Bu nə özbaşınalıqdır? Niyə mənim hesabımdan öz-özünə pul çıxarılır? Niyə bununla bağlı heç bir bildiriş gəlmir?"
Narazı vətəndaşın iddiaları ilə bağlı qarşı tərəfi də dinləməyə hazırıq...
Geri qayıtDia.az narazı vətəndaşın şikayətini olduğu kimi təqdim edir:
"Şikayətim "UniBank"dandır. Keçən həftənin birinci günü bankdadkı hesabıma pul köçürmüşəm. Köçürmə barəsində nə proqrama və nə də nömrəmə heç bir bildiriş gəlməyib.
Dünəndən hesabımdan pul çıxarmaq istəyirəm. Bankomatda yazılır ki, hesabım boşdur, pul yoxdur. Halbuki 63 manat var idi hesabımda. Proqrama baxdım, hesabımda mənfiyə borc göstərilir.
Bu nə özbaşınalıqdır? Niyə mənim hesabımdan öz-özünə pul çıxarılır? Niyə bununla bağlı heç bir bildiriş gəlmir?"
Narazı vətəndaşın iddiaları ilə bağlı qarşı tərəfi də dinləməyə hazırıq...