"Beynəlxalq Bank" müştəriləri məmnun edə bilmir - GİLEY

"Beynəlxalq Bank" müştəriləri məmnun edə bilmir - GİLEY "Şikayətim Beynəlxalq Bankın mobil tətbiqi proqramı olan İBA mobile-dandır". DİA.AZ bildirir ki, bunu "Facebook"dakı "Müştəriyəm Şikayətim Var" qrupunda Günay Akifqızı Şükürova adlı istifadəçi yazıb.

Daha sonra narazı vətəndaş yazır: "Şükür Allaha bir dəfə də olsun kontur vura bilmədim özümə.Kartımda pul ola ola mən kredit götürməli oluram??‍♀️ Nə vaxt açmaq istəyirsən açılmır,açılanda da heç bir əməliyyatı icra etmək olmur.İşləmir yığışdırın bu proqramı biz də bilək ki yoxdur bu. Pandemiyanın bu vaxtında adamın əsəblərin pozur... Camaat marsa uçur mən kontur belə yükləyə bilmirəm".

Qarşı tərəfi də dinləməyə hazırıq...
"Beynəlxalq Bank" müştəriləri məmnun edə bilmir - GİLEY
Geri qayıt